Telefonie in KeySoftware

Als makelaar is het beheren van talloze telefoongesprekken en het herkennen van je relaties een uitdaging. Bij Keysoftware herkennen we deze uitdaging en bieden we je een geïntegreerde telefonie-oplossing. Ons systeem is gekoppeld met je telefoon, waardoor inkomende gesprekken direct gekoppeld worden aan bestaande relaties in je database.

Herkenning

Binnen de telefonie-integratie van Keysoftware ligt de kracht in de herkenning. Wanneer iemand je belt, herkent ons systeem de relatie en krijg je een pop-up melding op je scherm. Hiermee bieden we je een eenvoudige en snelle toegang tot essentiële informatie. Met één enkele klik op de melding, krijg je diverse opties zoals het direct inplannen van een afspraak of het aanmaken van een terugbelverzoek. Deze functionaliteit is niet alleen efficiënt, maar maakt je dagelijkse werkzaamheden ook een stuk gemakkelijker.

Nieuwe Relatie

De eerste keer dat een potentiele koper of verkoper je kantoor belt is een belangrijk moment. Om dit proces te vergemakkelijken, biedt Keysoftware's telefonie-integratie directe herkenning van nieuwe contacten. Bij een inkomend gesprek van een nieuw nummer, verschijnt er een pop-up op je scherm met het nummer van de beller. Dit stelt je in staat om efficiënt te reageren en direct een nieuwe relatie aan te maken in ons systeem. Het telefoonnummer wordt zelfs automatisch ingevuld wanneer je een nieuwe afspraak maakt.

Statistieken

Data is de sleutel tot inzicht en verbetering. Met Keysoftware's ingebouwde telefonie statistieken pagina, heb je een compleet overzicht van al je gesprekken. Niet alleen worden alle gesprekken opgeslagen voor toekomstige referentie, maar je kunt ook in realtime zien of iemand aan het bellen is. Dit zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte bent van je communicatiegeschiedenis en stelt je in staat om snel en nauwkeurig te reageren op klantbehoeften. Met Keysoftware blijven je contactmomenten niet alleen georganiseerd, maar worden ze ook een waardevolle bron van informatie voor je bedrijf.